سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: Your Adversing Here ::.
 

انتظارررررررررررررر

  • دسته بندی:

منتظر موندم به راهت تا همیشه ، چشم به راهت مونده بودم پشت شیشه
انتظار تلخه مثل مردن ،مثل عشقی خام و باطل

وای اگه فردا بیاد باز تو نیایی
وای میخوام داد بزنم از این جدایی
وای دیگه مردم ،دیگه مردم چه قدر تو بی وفایی مگه من با تو بد کردم خدایی
هرچی میخوای بگی بگو اما نگو دوستت ندارم
هرکاری میخوای بکن ولی نگو میری از کنارم
تر خدا مثل غریبه ها دلم رو هی نرنجون
تر خدا دشمنام به روی من انقدر نخندون
به خدا من میمیرم از این جدایی
به خدا من میمیرم اگه نیایی
به خدا من میمیرم اگه فردا بیاد و باز تو نیای

  • نوشته : ستاره
  • تاریخ: پنج شنبه 88/3/14
  •  

  • setareh90

    ستاره

    setareh90

    http://setareh90.ParsiBlog.com

    تک ستاره

    انتظارررررررررررررر - تک ستاره

    تک ستاره

    ستاره
    هر که هستم..هرکه هستی به اندازه تمام دوست داشتنی های دنیا دوستت دارم

    تک ستاره

    قالب بلاگفا

    قالب پرشین بلاگ

    قالب وبلاگ

    Free Template Blog