سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: Your Adversing Here ::.
 

ستاره من

  • دسته بندی:

تو نیستی و من لحظه به لحظه تو رو در کنار خودم حس می کنم.

قلبم تنها با یاد تو و برای توست که می تپد.

عمر کوتاه این آشنایی چنان غوغایی در دلم به پا کرده که انگار سالهاست می شناسمت.

دلم تنگ شده برات

تو که با دست های گرم و نجیبت عشقی جاودانه رو برام رقم زدی.

برای اون چشمای پر از سحر و افسون

که لحظه های زیبای عشق رو هنگامی که عاشقانه نگاهم می کردی برام گرم تر می کرد.

حالا من بی تو و با یاد تو تنها موندم.

دیگه چیزی به تموم شدن این فاصله ها باقی نمونده

زمانی که به سمتم می یای و دو دست مهربانت رو به روم باز می کنی

و منو سخت در آغوشم می فشاری.

دست منو می گیری و ازین ظلمت سخت تنهایی خلاصی ام می دهی.

مهربونم بی تو دنیا با من چه نا مهربونه

بیا و برای همیشه کنارم بمون

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم


  • نوشته : ستاره
  • تاریخ: شنبه 88/3/23
  •  

  • setareh90

    ستاره

    setareh90

    http://setareh90.ParsiBlog.com

    تک ستاره

    ستاره من - تک ستاره

    تک ستاره

    ستاره
    هر که هستم..هرکه هستی به اندازه تمام دوست داشتنی های دنیا دوستت دارم

    تک ستاره

    قالب بلاگفا

    قالب پرشین بلاگ

    قالب وبلاگ

    Free Template Blog