سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: Your Adversing Here ::.
 

امشب میخوام نخوابم میخوام تا خود صبح بیدار بمونم تا تو اسم

  • دسته بندی:

میثم غزاله

 

عزیزم میدونم که باور داری که عشقم واقعیه ولی بازم روزی 10000بارمیگم دوست دارم تا اندازشو بفهمی!!!

غزاله

اصلا نمیخوام به روزی فکر کنم که تو کنارم نباشی ولی اگر روزی رسید که پیشم نبودی ازت ممنونم به خاطر اینکه بهم فهموندی عشق چیه وازت ممنونم به خاطر تمام شبهایی که تا دیر وقت بیدار میموندم وبه تو فکر کردم.

بدون ارزوی من نه عمر طولانیه و نه دنیارو داشتن آرزوی من یک لحظه دور نبودن از توست..

خدا به من زندگی داد و تو به زندگیم معنا!!

با تمام وجود دوست دارم 


  • نوشته : ستاره
  • تاریخ: دوشنبه 88/3/4
  •  

  • setareh90

    ستاره

    setareh90

    http://setareh90.ParsiBlog.com

    تک ستاره

    امشب میخوام نخوابم میخوام تا خود صبح بیدار بمونم تا تو اسم - تک ستاره

    تک ستاره

    ستاره
    هر که هستم..هرکه هستی به اندازه تمام دوست داشتنی های دنیا دوستت دارم

    تک ستاره

    قالب بلاگفا

    قالب پرشین بلاگ

    قالب وبلاگ

    Free Template Blog