سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: Your Adversing Here ::.
 

تقدیم به رضا

  • دسته بندی:

اول ازهمه پیشاپیش سالروز ازادی خرمشهرو به همه به خصوص عشقم رضا تبریک میگم چون رضای من ازدیار همون سرزمیناس.چون رضای منم مثل خرمشهریا دل پاک ومهربونی داره که کمترکسی میتونه داشته باشه.

 

تصویرتوقدکشیده تاسقف خیال

من ماندمو ستاره ای روبه زوال

من ماندمو حضورگیج تومدام

ته مانده خواب امشبم درکف جام

یه اینه دلبستگی پاک وتوهیچ

پیشانی داغ وسجده ی خاک و توهیچ

توبوته ی خیس خورده ی خواب منی

درسوگ غزل مثنوی ناب منی

خورشیدبه خون نشسته راگریه نکن

این راه همیشه بسته راگریه نکن

ماهمه دچارانزوا و دردیم

درمرگ صدای خود سکوتی سردیم

ماهردو گرچه دور.......اما...هردو

درکالبدستاره ها ...ماهردو

بامرگ ستاره روح مامیمیرد

ای وای ستاره ناروامیمیرد

بامن بنشین کمی غزل خوانی کن

تاصبح ستاره رانگه بانی کن


  • نوشته : ستاره
  • تاریخ: شنبه 88/3/2
  •  

  • setareh90

    ستاره

    setareh90

    http://setareh90.ParsiBlog.com

    تک ستاره

    تقدیم به رضا - تک ستاره

    تک ستاره

    ستاره
    هر که هستم..هرکه هستی به اندازه تمام دوست داشتنی های دنیا دوستت دارم

    تک ستاره

    قالب بلاگفا

    قالب پرشین بلاگ

    قالب وبلاگ

    Free Template Blog