سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: Your Adversing Here ::.
 

عشق بخدا

  • دسته بندی:

امشب همه وازه هامعنی دیگری دارند

هستم درحیرت نوشته ای که احساس درون رابیان کند. من پرازسبکی هستم.دست دردست خداازستاره ای به ستاره ی دیگرمیپرم.

اونقدرمیخندیم که دلامون پرازشادی میشه.

دیگه غصه ی حسرت نفس کشیدنوبه گورمیبره.نوبت منوخداس تابه هم ثابت کینیم چقدر همدیگررودوس داریم.

وقت دعانیست هنگامه شکر است.

خدابی تونخواهم رفت این راه زیبارا......

توهمراهم باش دستم رابگیرودردست زیبایت قراربده..........

ازحرم خودبه ماببخش که تو همه پاکی وصفای زندگی ماهستی....

وما.....دست دردست هم..............هم قدم باتو........

                          برومهربان بزرگ..........

                                                   تاهرکجاکه میروی مامی اییم......


  • نوشته : ستاره
  • تاریخ: جمعه 88/2/18
  •  

  • setareh90

    ستاره

    setareh90

    http://setareh90.ParsiBlog.com

    تک ستاره

    عشق بخدا - تک ستاره

    تک ستاره

    ستاره
    هر که هستم..هرکه هستی به اندازه تمام دوست داشتنی های دنیا دوستت دارم

    تک ستاره

    قالب بلاگفا

    قالب پرشین بلاگ

    قالب وبلاگ

    Free Template Blog