سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: Your Adversing Here ::.
 

رضا تنها عشق پاک من

  • دسته بندی:

این شعرروتقدیم میکنم به عزیزدلم همونی که اون فقط طالب نوشته های منه واون کسی نیست جز همه کس من  رضا.

 

 

 دنبال حرفای تکراری نباش

عشقمون یه اتفاق ساده نیست

نمیشه ساده ازش گذشت و رفت

قصه شو توی کتابابنویس

برای گفتن یه دوستت دارم

همه ی واژه هاروکم میاری

اینودارم ازتوچشمات میخونم

نمی خوادپاروغرورت بذاری

ازچشات ترانه ساختم واسه تو

ازنگاه من ترانه ای بساز

حرمت عشقمونوزمین نذار

نگهش دارتودلت مثل یه راز

وعده های عاشقونه واسه چی؟

حرفامونوبانگاهمون میزنیم

حس مایه حس نابه

توخیال دل بریدن ازتنیم

منوتومعنانداره واسه ما

عشقمون یه اتفاق ساده نیست

دنبال حرفای تکراری نباش

قصه شو توی کتابابنویس


  • نوشته : ستاره
  • تاریخ: دوشنبه 88/2/21
  •  

  • setareh90

    ستاره

    setareh90

    http://setareh90.ParsiBlog.com

    تک ستاره

    رضا تنها عشق پاک من - تک ستاره

    تک ستاره

    ستاره
    هر که هستم..هرکه هستی به اندازه تمام دوست داشتنی های دنیا دوستت دارم

    تک ستاره

    قالب بلاگفا

    قالب پرشین بلاگ

    قالب وبلاگ

    Free Template Blog